Me time

Jo, plány… třeba to tentokrát vyjde 🙂

V rámci toho, abych se nezbláznila, jsem začala hledat něco i pro sebe. Říkala jsem si, že by to chtělo trochu zlepšit fyzičku, protože o víkendu jsem byla s May na lanové dráze v Gutovce /už se může od 120 cm, změnili to, sláva, protože May tam chtěla už od začátku a pořád to nešlo/ a zatímco May dojela, a že chce hned znovu, já byla dost vyřízená a třeba břicho cítím dodneška.
Dneska na dopolední procházce jsem šla kolem místního fitka a co nevidím v rozvrhu… Spinning 🙂 ale ne jen tak nějaký, byla tam psaná Kája jako instruktorka… Ta Kája, se kterou jsem kdysi začínala se spinem, když o tom tady ještě nikdo neslyšel. Která mě pro to tak nadchla, že jsem si udělala kurz lektora spinu… Pak jsem učila jednu sezónu sestřičky na homolce a pak otěhotněla s May… Od té doby nic moc..
Takže zítra jdu do toho B-)

Jo a dopoledne jdu po roce ke kadeřnici 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 responses to “Me time

Zanechat Odpověď

