Hlášky /a jak žiju/

To musíš najít ten „pankomat „, povídá May a já jsem si hned představila automat na pankáče… 😀
A co jinak? Jinak zase nestíhám. Vincentovi roste asi pět zubů najednou a má rýmu. Podle toho vypadají noci. A dny… Tuhle jsem si spočítala, že vyrážím někam nebo pro někoho i sedmkrát za den /cesta zpátky se nepočítá/. A večer doháním, co nestíhám během rozlítaných dnů, alespoň nádobí a prádlo… A pak se snažím vést ještě taky nějaký soukromý a partnerský život v mezičase jak odpadnou děti a než odpadnu já…
Kupodivu jsem si ale nepřipadala snad nikdy tak naplněná a spokojená se svým životem 🙂
Konec pauzy…

3 responses to “Hlášky /a jak žiju/

  1. Náplň, to je smysl žití
    to tě chytí za srdce, jindy za hlavu
    nenajdeš v tom zábavu
    štěstí, to tam je, když tě někdo miluje
    vděčně, potkáš lásku, jak na poli sedmikrásku.

Zanechat Odpověď

