Leden to může zabalit

protože pro nás je teď Nový rok jednoznačně v září… 

Já se na to normálně těšila, snad poprvé v životě, na školu a školku a řád a nějaký režim…já, chaotik každým coulem!

A taky, že to tady po tom šíleným létě dám trochu do kupy, protože jsme pořád někam utíkali před vedry a pořád to nějak nechtělo skončit…

Silně se mi vybavil loňský rok touhle dobou, kdy pro nás bylo všechno nové, já před porodem, po stěhování zpátky, May před první třídou a Lilly před novou školkou… Pak sotva se to trošku zaběhlo, tak jsem porodila a byl chaos nanovo… a jak to rychle uteklo, ten rok…

Teď je to v porovnání s loňskem brnkačka 🙂 Jen holky si chtějí vyzkoušet všechny možné kroužky, tak nevím, jak to nakonec dopadne. Dořeším kroužky a budeme mít první rodinnou oslavu s Vincentem, já s May máme svátek, jde to pěkně po sobě 🙂

A doufám, že budu mít i víc času na focení a šití, protože to v těch vedrech prostě nějak nešlo. A chci taky začít studovat a možná do toho i zlehka učit, tak uvidíme, jak se to všechno nakonec poskládá a vyvrbí…

Příspěvek byl publikován v rubrice moje, tak tu žijem. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 responses to “Leden to může zabalit

  1. Já mám taky nový rok, ne ještě kvůli institucím, ale vždycky po výročí 🙂

    A souhlasím, teď teprve začínám žít, scházet se s lidmi, vyřizovat resty… V těch vedrech nešlo NIC! Pevně doufám, že to nebude už každý rok… 😦

Zanechat Odpověď

