Čuk a Gek

Teda Ťapík a Ňuník v podání holek jsou jejich noví kamarádi – křečci „džungaráci“…
Původně teda Lilly chtěla chameleona a May gekona, ale pak jsme šly s May do zverimexu pro žrádlo pro kočku a jak tam May viděla malinké křečky, měla jasno.
Tak dlouho přemlouvala a vyměnila to i za hračku k prvnímu dni školy, že jsem jim to dovolila…

Příspěvek byl publikován v rubrice a tak tu žijem.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 responses to “Čuk a Gek

  1. šetříme na papouška … jo – a Albertovi parťáka – když se dají proti sobě, jsou na betách teprve hezky vidět „závoje“ … pavouk mi asi(určitě) neprojde … njn – já až dostanu rozum, to si pohovím 😆

  2. Koukám, že i jinde se rodinné smečky somovolně rozrůstají chca nechca :). Zlatí křečci – muž touží po irském vlkodavovi – zatím se mi daří odolávat. Přeci jenom nechci psa, který mi stoje na všech čtyřech kouká z oka do oka (tímhle argumentem jsem zatím vždycky zlomila i děvčata – ale běda mi, jak jim muž někde nechá pohladit štěňátko … )

    • Hmmm…. Tak to já se musím krotit, protože toho bych taky chtěla… Akorát se nedoziji moc dlouho a když jim pak něco je, potřebuješ dva chlapy na naložení do auta…o obřím autu nemluvě

Zanechat Odpověď

