Jezdíí

May se dneska naučila jezdit na kole bez koleček, uff…

Není to ovšem moje zásluha, nýbrž zásluha sousedky, která když slyšela, že May pořád bez těch koleček neumí, vzala kolo svojí dcery a s May oběhla párkrát park.. A to bylo všechno, May už jezdí a je nadšená 🙂
Malá odbočka – první kolo jsem May koupila kolem tří let. To byla Lilly v kočárku. May párkrát šlápla, pak to už po trávě šlo hůř a kolo jsem musela tlačit. Jednou rukou, druhou kočárek. O pár takových zkušeností později jsem koupila koloběžky Micro a bylo to. Koloběžka se totiž snadno vejde pod kočár, později poberete i tři najednou v jedné ruce a nebo sbalíte s sebou do ciziny…
A na to kolo už nebyla příležitost /v případě Lva zase chuť, protože jak to má dvě kola, ale nemá to motor, tak ho to nebaví/…

Příspěvek byl publikován v rubrice May, první.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 responses to “Jezdíí

  1. pro pobavení .. Mnoho okruhů jsem oběhla s dětma (jsem rezolutní odpůrce koleček) Prostřední dcera – rozjezdila se pozdě – kolem 6let (padala stále), všichni jsme obdivovali – syn, ex, já u kočáru … Stojíme, koukáme jak projíždí parkem, nabírá rychlost .. Skvělé. Do toho se ozve synek:“ Nic ve zlém, ALE nezapomněli jste ji naučit brzdit??“ 😀 (a jo, zapomněli. Vzala první křoví středem..)

Zanechat Odpověď

