Co asi tak nemůžu skousnout?

Aneb Lazaretov na pokračování 😦

Zase mě bolí v krku. Už to přestává být vtipné… Ještě jsem se nebavila kašle a rýmy a je tu nové kolečko… Podle dr. Hnízdila mám problém s přijmutím něčeho, nemůžu něco prostě spolknout.  Kdybych tak věděla co… U jiných lidí se to radí dobře, ale u sebe to nějak nevidím. Chjo…

Příspěvek byl publikován v rubrice inside out, moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 responses to “Co asi tak nemůžu skousnout?

  1. Škoda, kdesi jsem na netu kdysi narazila na pěkné stránky, kde se ony duchovní příčiny rozebírali mnohem osobněji, než že Ti nekdo napíše, že bolest v krku=nemůžu něco zkousknout. Ono to totiž může být cokoliv. Krk má spoustu významů, třeba i sebevyjádření a tak. Akorát kašlání mi přijde vždycky celkem jasně agresivně „nejradši bych se na všechno vykašlala“ :-))))

  2. Z Hnízdila jsem já totálně na rozpacích. Vypadá to všechno strašně jednoduše, až moc. Ale nejsem příznivcem jednoduchých řešení (útěk, útok). Lidi mají holt zábrany řešit některé věci přímočaře, proto je pro ně nemoc třeba opravdu řešením (i dočasným). Zajímavější knížka na toto téma (Chvála, Trapková: Rodina jako sociální děloha), také o psychosomatice. Ale tam si aspoň člověk lecos uvědomí o vyrovnávání nerovnováhy v rodině.

Zanechat Odpověď

