Asi jsem se zbláznila…

Nejspíš za to může…. No to je vlastně úplně fuk.

Protože ms pořád nějak nic, vyhrabala jsem nějaký zapomenutý test. Nic jsem tam neviděla. Po pár dnech jsem ho našla zapomenutý a chtěla ho vyhodit. A jo, slabá, ale byla tam…
Byl to velmi zvláštní pocit a představa… A přes počáteční paniku, že to je moc blízko od posledního porodu, jsem si začala říkat, že bychom to zvládli a že by bylo fajn, kdyby měl Vincent parťáka…
Nakonec ale dnes dr. na uz nic nenašel, takže planý poplach. Prý falešně pozitivní test…
Nutno dodat, že Lev můj optimismus příliš nesdílel, tak by to asi bylo dost komplikované… No uvidíme.

Příspěvek byl publikován v rubrice inside out, moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 responses to “Asi jsem se zbláznila…

  1. Chicht, pobavila jsem se ;). Ja bych tri, dokonce i ty ctyri klidne (se mi to keca takhle teoreticky:)). Ale ve svem veku a vzhledem k mnozstvi vrozenych vad a postizeni v nasem okoli, jsem z planovani v tomhle smeru nadobro vylecena. Achjo …. Ale kdyby to byla nehoda, to by byla jina … :D.
    Tim jsem jako chtela rict, ze te chapu. A ze manzel by asi chapal Lva :))).

  2. Ty jsi teda statečná. Klobouk dolů. Ovšem s tím planým poplachem bych nedělala plané závěry. Já jsem na testu měla taky jen slabou čárku, hned naklusala k doktorce a ta taky nic neviděla. Jenže to bylo proto, že prostě bylo moc brzo! Na tvém místě bych celou proceduru ještě tak za dva tři týdny zopakovala 😉 I když asi riskuješ srdeční arytmii u manžela.

Zanechat Odpověď

