Jsme zpátky

Cesta trvala skoro 12 hodin, chytli jsme hned na začátku zácpy. Pak už to docela jelo, ale příště radši pojedeme zase na noc.
Vincent předvedl jediný záchvat za celou dobu, měl už toho sezení v autosedačce dost… Nakonec usnul, tak jsme jeli, co to šlo…
Lev dneska lehnul, bolí ho v krku. Já jdu vybalovat a uklízet… A hodím tam jeden septisan, taky mě bolí v krku.
Btw mám tu tři kočárky… Nechcete někdo Teutonii nebo peg perego pliko? Valco je super, bude stačit jako jediný kočárek 🙂
A místo nepohyblivého miminka mám najednou doma motorovou myš, co se pořád staví, leze do všeho a tak začíná zábava 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice a tak tu žijem.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 responses to “Jsme zpátky

    • No, to by chtělo, protože moje máma měla hlídat králíka, usoudila, že je toho na mě moc a potřebuju pomoc a králíka přes můj výslovný zákaz darovala kamsi do školky…

      • jako fakt?? a kočky jste našli? mě by šlehlo – ale moje matka byla totéž (proto taky nic na hlídání nedostávala)

      • Kočku jednu, která nám zbyla, nehlidala. To zase druhá babička. Králíka jsem odvezla k ní, musí se krmit denně… A jo, byla stejná a dělala mi to jako dítěti pravidelně. Moje chyba, myslela jsem si, že May miluje a neudělala by jí to…

Zanechat Odpověď

