Vážení staří, kopete příštím generacím hrob | 8. 6. 2015 | Bohumil Kartous | Britské listy

http://www.blisty.cz/art/77681.html

Příspěvek byl publikován v rubrice Fade to black. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 responses to “Vážení staří, kopete příštím generacím hrob | 8. 6. 2015 | Bohumil Kartous | Britské listy

  1. docela se mi líbí, když někdo, komu je CELÝCH 36! vypráví nám, staříkům, jak „potřebujeme vedení a autority“ :/ PS: zajímalo by mě, zda všichni, kdo pracují pro SCIO (autor), musí před přijetím prokázat mezery ve znalosti pravidel, nebo na to mají ve firmě zvláštní kurz. PS1: zkus se podívat na článek:“Plenková“ generace na univerzitách“ – k tomu „ochranářství“ o němž jsme mluvily 🙂

    • Cha, to jsem netušila 🙂 je o rok starší než já… A podle jeho článků jsem měla dojem, že je tak o dvacet 😀 hmm…

      • 🙂 nehledě k tomu, že v článku se rozchází s tím, co jeho zaměstnavatel (SCIO) hlásá 😛

      • prislo mi to jako zajimave zamysleni, protoze posledni dobou pod tihou vsech tech spatnych zprav propadam trudnomyslnosti… ale asi bych se mela pokusit tomu tak moc nepodlehat… nestiham o tom tolik psat, alespon jsem sem hodila odkaz na clanek…

      • posledních pár let (4-5) pozoruju, jak se množí „chytří“, co ve skutečnosti našli díru v trhu – a hází (prodávají) „svoje“ moudra .. Jezte zdravě, myslete zdravě, vychovávejte zdravě … Ponořte se do svých hlubin, rozeberte svoje chování, otevřete se světu … Houby :/ Žijte, radujte se – protože když vypustíte podobné „hlubokomyslné“ úvahy, zjistíte, jak je život krásnej a krátkej 😛

Zanechat Odpověď

