Abych se nenudila

Psali z ck, že Elba nebude.
Po dvou hodinách hledání náhrady tedy zase Chorvatsko. Njn. Už je to dost vyprodané a jsme limitováni vzdáleností a cenou, pochopitelně.

Taky jsme dostali trochu nečekaně nabídku na prodej bytu. Jásala jsem předčasně, nedaří se mi sehnat nájem, kde by nevadily malé děti a zvířata… Což byl původní plán, aby byl klid na výběr něčeho jiného. Asi se na to vybodnu. Večery a noci trávím hledáním svatého grálu… A pak se divím, že jsem furt ještě lazar.

5 responses to “Abych se nenudila

  1. Koukám, že nuda opravdu nehrozí. Držím palce ať se zadaří najít to správné. My sme letos moře vzdali (koula ani šestinedělka se na cestu necítí) – děti to naštěstí berou rozumně a těší se pod stan (za humna s tatínkem).

  2. Ta dovča mě mrzí. No a to hledání znám a momentálně prožívám velmi podobně. Nehledám nájem (i když už i to mě napadlo), ale prodáváme byt a hledáme dům. Jenže takový, který by odpovídal všem našim kritériím, asi neexistuje. Jsem už teď z toho věčného bloudění inzeráty, z telefonování a z těch (zbytečných) prohlídek už hodně unavená.

    • Jj, tak to chápu velmi dobře… Uf, držím palce. Ideální řešení asi neexistuje, ale třeba najdete něco, co vás tak chytne, že pak bude jedno, že to nesplňuje všechny podmínky 😉

    • Nás takhle chytnul kdysi náš dům. I když vůbec nebyl dokonalý a porušil sedm z pěti kritérií, co jsme si stanovili :-). Brali jsme ho, že v něm zůstaneme celý život. A najednou jsme pryč z ČR a dům stojí skoroprázdný – měli bysme ho asi prodat, ale nějak nám to nejde…

Zanechat Odpověď

