zase ta škola…

Dneska dopoledne volala Mayky učitelka, že May není dobře a že si pro ní máme přijít. Doma jsem pak zjistila, po delším páčení, jak to bylo ve skutečnosti… 

Ve skutečnosti totiž May nechytila ode mne tu virozu, jak jsem se bála, ale chytila další pětku. A byla z toho tak nešťastná, že to obrečela, z čehož jí následně rozbolela hlava… Pětku za práci v hodině dostala za to, že v šesti slov z deseti napsala špatně „bě, pě, vě, mě“, místo toho to psala s „j“. Dneska se to učili… a té učitelce TO PŘIPADÁ V POŘÁDKU???

Ještě, že je konec roku, protože v sobotu jedou na tu školu v přírodě, doufám, že tam se snad známky rozdávat nebudou… a pak hned jedeme na tu dovolenou. A pokud se nebudeme stěhovat, tak to musím do září nějak vyřešit… Z tohohle by za chvíli mohla mít May akorát naprostou nechuť k jakémukoliv učení… ACH JO.

Příspěvek byl publikován v rubrice Fade to black, May. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 responses to “zase ta škola…

  1. koukám, že dneska píčelky neměly dobrý den 😛 Předpokládám totiž, že jsi hned píčelce sdělila, že „tudy NE“ … Mayce posílám pozdrav a ujištění, že tupých dospělých ještě bude – ALE ona JE ŠIKOVNÁ a CHYTRÁ!

  2. Ještě že je konec školního roku…. bože… je tohle vůbec možný????? Někdy slýchávám strašné story z jiných škol a říkám si, že pokud nějaké dítě chodí do nějaké normální školy s normálními učiteli, tak je to samo o sobě snad štěstí či co???? A to nemluvím o té, co má ta moje. To už je asi nadstandard… 😦

      • To jsem. Ta naše škola je prý hodně náročná na druhém stupni… možná už od čtvrté třídy, uvidíme. Zapomínání úkolů se prý netoleruje 🙂 Možná si začnu stěžovat později 🙂 Tohle je ale holt vždycky loterie a asi je to třeba brát tak, že tohle je něco, co asi to dítě mělo zažít 😦 Mé zkušenosti ze školy (učitelé, spolužáci) taky nejsou nic moc… ale nakonec právě to, co mě nejvíc ubíjelo, se ukazuje jako něco, co mě teď nejvíc posouvá…

  3. To je vazne smutny. K roztocenemu kolotoci se tremi detmi jeste resit skolu. U nas pani ucitelka hrozi petkou pouze za podvod ci opisovani, jinak rozdava ruzne druhy jednicek a dvojek. Kontaktovala bych rodice spoluzaku, jestli se jim zdaji zpusoby pani ucitelky v norme. U nas ve skole sepsali rodice petici proti odvolani jedne ucitelky.

  4. Připadá mi, že má takové ty praktiky, co byly „normální“ za našich mladých let. V první třídě by mi to hodně vadilo právě pro tu ztrátu motivace a možnou nechuť. Už jsem to tu psala, u nás v první třídě, když to bylo špatně, nebyla známka žádná. K horším známkám se docházelo postupně. Ve třetí už dostávají normálně a i tak má paní učitelka o jeden stupeň navíc a to je jednička vzorná (ta je za výsledek total bez chyb, jedna chyba jednička a tak dál…)

Zanechat Odpověď

