kontrola v osmi měsících a náušnice do třetice všeho dobrého

Dneska jsme to vzali pěkně najednou 🙂 

Lilly si hrozně moc přála to ještě zkusit… Tentokrát si vybrala krásné bílé kytičky a já doufám, že to dopadne dobře, když se nikam nechystáme a naopak zlaté náušnice jsou připravené… /Poprvé v Itálii jsem neměla zlaté na výměnu a pak to zahnisalo a už se nám je nepovedlo nandat zpátky. Ve Švédsku jsem sice zlaté náušnice měla, ale taky to nedopadlo, na zánět mi tam dali vodu a prý si tělo poradí samo/.

A Vincent je v osmi měsících v pořádku, vyvíjí se dobře, jen nás má všechny na háku a je líný… Aby ne, když stačí zakňourat a někdo přiběhne… Dr. nevěřila, že i třetí dítko kojím v noci pořád po dvou hodinách… Prý mám přestat kojit v noci, dát max vodu a konec. Hmm… To se lehko řekne, hůř provede v paneláku se dvěma staršími dětmi… Za měsíc jdeme na kontrolu. A nemám Vincentovi pomáhat se zvednout na čtyři, prý to musí už zvládnout sám. No to jsem na to zvědavá…

Váží 8.125 kila a měří 70,5 cm. Hubenější dlouhánek…

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 responses to “kontrola v osmi měsících a náušnice do třetice všeho dobrého

  1. My střílely rovnou zlaté… a má je vlastně pořád. Ty na výměnu, které dostala po starších sestřenicích, ztratila (jedna se otevírala až se otevřela, kde neměla a už nebyla k nalezení). Tak jsme zůstali u těch peciček s kamínkem, jsou krásné. A protože sama náušnice nemám a nikdy jsem neměla doufám, že si dlouho nevzpomene, že by to chtěla vyměnit za něco jiného… vůbec netuším, co s tím… tyhle tenkrát musela vyměňovat sestra… já ani nevěděla, jak na to 🙂 Ještě aby to začalo hnisat 🙂

      • Teď mě napadá, neslyšela jsem někde zkazky o tom, že to může i zarůst???
        No, tak já se pokusím jí tu náušnici vytáhnout… už ji tam má rozhodně déle než 2-3 měsíce…. možná i rok??

      • to, bohužel, nejsous zkazky, ale fakt. Nezaroste v pravém slova smyslu, ale přilne kůže. Proto se musí naušnice protáčet a kontrolovat. (nosím je celý život 🙂 )

      • Hmm. Aha. Hmmm. A jaký druh náušnic můžu té své osmiletce dávat? Musí mít pořád zlato, nebo si už můžeme troufnout dávat něco jiného? A co je bezpečné, aby jí to nehnisalo a tak (a já se vždycky hlavně děsila toho, aby to nehnisalo, a byla jsem ráda, že chce pořád nosit ty, co má. Jsou navíc tak krásné :-)) Stříleli jsme v roce 2012 🙂

      • pokud je chce nosit – není problém. Jde jen o „údržbu“. Protáčet, omývat (vodou, osušit) u ucha (prsty jde nejlépe, malá to zvládne klidně sama). Při nastřelování jste měli dostat info-leták. Zkusit vyndat, pro kontrolu. Vždy by to měl být čistý kov (stříbro, titan..), ale klidně může zkusit i jiné. Že je něco v nepořádku – se projeví dost rychle. Pak stačí naušnici vyndat, omýt, osušit, dezinfikovat, ev. nakrémovat – poradí lékarnice nebo pediatra. Vždy vydezinfikovat i naušnice. Pohyby s nimi může provádět sama (proto vidíte některé si s naušnicema „hrát“). K holčinám naušnice patří.

      • Díky. Náušničky jsme již kdysi vyndaly a nosila jiné, ale pořádně nedržely 😦 Je potřeba vydesinfikovat nové náušnice předtím, než se použijí poprvé? No jo no, jestli nám někdo něco řekl nebo dal, už si to dávno nepamatuju 😦 My jsme to tenkrát zvládaly zároveň s odběrem krve, asi toho bylo moc. A nikoho ze zkušených nenapadlo mě nezkušenou instruovat (ona ani matka náušnice nemá) a mě zas nenapadlo, že je to až zas takový problém… řešila jsem jen ten kov …

      • jde jen o zvyk. (Pamatujete, když jsem si u mě na blogu říkala „pojďte si hrát“?. Mě by asi taky nenapadlo někomu připomínat 😦 ) Dezinfekce je u malých vždy lepší. Pokud se pořizují jiné: mnoho prodavačů neví, a tak namáčím jen část, která jde do ucha. (někdy třeba ušičky z fleru jsou krásné, ale materiál by dezinfekci nevydržel). Protáčení doporučuji zavést jako rutinu – jednou denně u mytí (večer). 1) by se z toho mohl stát zlozvyk (hodně rychle, vím, co říkám 😀 ) 2) by si mohla dírku „zvětšit“ – a pak je výběr zapínání omezen.

  2. Vince je správný „prťavec“ 😆 Musí?? – co Ti řekli na cvičení? Zrovna včera mi v jakémsi pořadu připomněli, co bylo jednu dobu fakt. Dítko si do roka nesmělo stoupat! Jakmile se pokusilo – hned byl nablízku někdo, kdo mu nožky „podrazil“ .. nekecám, fakt – i tak se žilo. PS: nám mudra řekla, že první naušnice se nemají nastřelovat, ale píchnout – nepamatuji si proč, ale nehnisaly. btw. – třeba já bych byla namydlená – jsem na zlato alergická :/

    • Já jsem na tom podobně. Zlato nesnáším a nikdy jsem zlaté náušnice neměla. Uši jsem si nechala píchnout, když mi bylo 18, protože moje maminka nesnášela píchnuté uši 🙂

      • 🙂 dobrý důvod. já zase občas /dost často/ nosím jen jednu. Důvod – vybírám si „modely“ – a ty nebývají dva stejné 😉 jj, měla bych mít rozum 😆

Zanechat Odpověď

