Pětka nahoře

Držela pevně, skoro tak pevně, jako se May držela v autě sedačky a v čekárně lavice… Ach jo… 4 dospělí jsme jí měli problém udržet… Jeden kořen zůstal, prý časem vypadne.
Já bych tuhle práci dělat nemohla…

Příspěvek byl publikován v rubrice May. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 responses to “Pětka nahoře

  1. a to mě by nevadila. Jak říká tatin, stejně nejsem „normální“ 😆 Kecám – beru to tak, že musí být hůř, aby bylo líp. Takže i s mrnětem jsem chodila všude já – protože Logik jen naznačil – a tatínek utekl 😛

    • my byli oba… a byla to hruza, May uz cestou tam chytla hysterak, ze nechce a pak nezabralo vubec nic, zadne domluvy, pokusy, premlouvani, vyhrozovani, uplatky, nic… pak to muselo jit s drzenim a May jecela jak smyslu zbavena (u skoro osmilete holky uz to je dost sileny samo o sobe), mlatila kolem sebe, kopala a „maminkoooo pomooooc…, maminkooo ja chci domuuuu….“ 😦

      • nebuď smutná, přežije; řekla bych že i bez trvalých následků. Tatin právě nikdy nemohl „slyšet“, víš? Asi mám nějakej vylepšovák na uších, protože na mě to nějak nepůsobí. pro zajímavost – protože naše „jiné“ děti reagují i na jiné procedury, jak popisuješ, dotazy:“kolik nás bude skákat(držet)“, jsou vcelku běžné a stejně 98% tatínků utíká.

  2. To mě mrzí… to musí být děsný. Já tenkrát trhání utla, malá odkvičela injekci, doktorka dala jen trochu (dělává to s tím, že dopíchne, když je dáseň už necitlivá), ale vysvětli to té šmrďole, té začalo mnohem víc vadit, že jí to začalo trnout… ale ono to nebylo urgentní. Zub posléze vypadl sám. Teď ten další, který hrozil vytrhnutím, radši poctivě vykvidlala před prohlídkou.
    Žádná známá zubařka, která jí bude prohlížet zoubky jen tak třeba doma, aby si zvykla, že to nemusí být děs a hrůza, asi není, co???

  3. Tak! A jsme v tom taky!!!! Dneska Sluníček přišel: maminko, heč! já mam už taky plombu jako ty!… no Plomba to nebyla… je to pěkná černá tečka na stoličce dole a na té druhé dole naproti ten kaz má taky…. Dopr.!!!! Tak pak budu na tebe vzpomínat ;-)) musím nás objednat…

Zanechat Odpověď

