Jak si hrát s miminkem a batoletem

aneb další inspirace na tomto zajímavém blogu 🙂

3 responses to “Jak si hrát s miminkem a batoletem

  1. Zajímavé… mám dojem, že když ta moje byla malinká, tak jsem si s ní hrála mnohem víc než teď. Ostatně pamatuju, jak mě poprvé zamrzelo, když jsem jí už nestačila na prolézačkách (které jsou dělané i pro dospělé… jen ona se svou výškou probíhala tam, kde já jsem musela lézt po čtyřech). Od jistého věku jim možná rodiče jako sparingpartneři nejsou dost dobří. I když někdy, když si druhé dítě radši hraje na tabletu, přijde i rodič s kartami vhod. Ať žijí moderní technologie! :-)))

    • jo, taky jsem zjistila, ze holky uz me zdaleka tolik nepotrebuji k hrani jako driv… a ani nemaji tolik zajem o ruzne aktivity, co jsme driv delaly… je to opravdu tak do tech sedmi osmi let, pak uz se jenom modlit, ze jsme do nich vlozili, co se dalo a ze to nejak zvladnou… vzory se presunou od rodicu ke kamaradum nebo ruznym zpevakum a hercum…

Zanechat Odpověď

