mlíko na mozku… zase

Zase houpu vším, co byť vzdáleně připomíná kočárek, včetně košíku v obchodě, a to i když jsem bez dětí…

Zase nezavírám dveře na WC, abych slyšela děti… I v restauraci…

Zase hodnotím kvalitu jakéhokoliv místa podle toho, jestli tam je koutek a přebalovák…

Zase komentuju všechno nahlas i v případě, že dítě zrovna spí. V pokojíčku, hhlídáno babičkou…

Jo a perlička – po asi dvou letech mě zastavili policajti na kontrolu dokladů. Měla jsem kupodivu všechno, kromě řidičáku. Policajt měl dobrou náladu, tak jsem byla jen napomenuta. Doma jsem zuřivě hledala řidičák všude, a když jsem se chystala oznámit ztrátu, došlo mi, že jsem si vlastně měnila ten starý velký za tu kartičku a libovala si pak, jak se mi hezky vejde do peněženky…

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 responses to “mlíko na mozku… zase

  1. to nebude jen mlíkem 😆 Dveře nezavírám dodnes, přikyvuji neustále, komentuji fšechno, automaticky obhlížím, zda každé robě má v dohledu „dozor“ – i jak je usazeno na vozíku ….

  2. Zase jsem se hezky zasmála a neboj se Sedmikrásko, každý věk má své mouchy a že to odejde s kojením si nemyslím, časem přijdou jiné syndromy a věř, že ty tvé, jsou prkotinka.

  3. To je dobrý fór. Tak alespoň se máš čemu smát, ne??? :-))) Já mám taky jeden… jak jsem kdysi nastoupila do tramvaje bez jízdenky, protože jsem obvykle jezdila s kočárkem a jako doprovod tu máš MHD zadara. Zrovna jsem telefonovala, tak mě netrklo tu jízdenku, kterou jsem měla v ruce, cvaknout. A co nekoukám, za chvíli přišel revizor :-))) Než došlo na mě, chytnul někoho jiného. Ufffff .-) S těma se člověk nedomluví, jaképak napomenutí :-)) Jedině snad, že bych mu jako důkaz odstříkla nějaké to mléko???? :-))))))

Zanechat Odpověď

