daně…

tak jsem to teda nakonec nějak stihla… zase na poslední chvíli. Držte mi palce, ať je to dobře, letos to byl mazec… chrrrrrrrrr

7 responses to “daně…

  1. Me v pondeli volal kamarad, ze jeho kamaradka by potrebovala pomoct s priznanim. Ze ma prijmy z Anglie a vychazej ji nejak moc vysoky dane. Upozornila jsem, ze fakt nemam cas, ale stejne me ukecal. Slecna volala, poslala dokumenty a nakonec jsem z toho vytriskala celkem pekny preplatek. Kdyz jsem slecnu upozornila, ze priste radsi driv nez dva dny pred koncem lhuty, rikala, ze vubec netusila, ze se nejake priznani ma podavat …. To je material.
    Takze mas hvezdicku, kdyz jsi to zvladla sama a jeste vcas ;).

  2. Daně, kašli na ně.
    Užij si jen šupačku
    legraci tak za kačku
    trochu vůně, trochu vody
    nepusť muže do hospody.
    Pěkné Velikonoce tobě, i všem lidem tady.

Zanechat Odpověď

