Kočička na závodech

image

Aneb do čeho jsem se to připletla?
To je tak. Lilly chodí ze školky na tanečky. Tam se přidala tak, že jsem ve školce odchytla dívčinu, která odváděla skupinku holčiček, zeptala se jí a bylo. Důležité bylo, že je odvedou a je to v den a hodinu, které se nám hodí. Když jsem Lilly minule vyzvedávala, dostala jsem za úkol pořídit černé kraťasy a tílko. A že bude představení. Myslela jsem, že to bude ve školní tělocvičně pro rodiče… A vyklubaly se z toho závody, krajské kolo. Skončily druhé, takže budou další závody… Mazec… Lilly ale úplně u vytržení, všechny ty kostýmy, líčení, třpytky, hudba a tanec a ceny… Akorát já jsem z toho nesvá, nejsem moc soutěžní typ a připadá mi, že to tam berou moc vážně… Každopádně zajímavá zkušenost…

Příspěvek byl publikován v rubrice fotky, Lilly. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 responses to “Kočička na závodech

  1. Tak kočička?? Pěkné.
    No jo, spousta kroužků je dnes závodivě komerční… i ten tanec 😦
    My jsme na to naštěstí nějak nenarazili. Ale co ty víš, ona si to Lilly třeba nějak přebere.
    Líčení a ceny, to je ovšem hodně velká motivace :-))))

  2. je fakt, že děti se „předvádí“ docela rády – a je to dobře. Zvl. když ony to neberou tak vážně, jako rodiče. Věřím, že si to sedne. Být pro něco zapálen a hledat to „svý“ je pěkné.

  3. To je skvělý 🙂 taky na to teď nejsem, ale jako malá jsem soutěže milovala… fajn, že něco takovýho má 🙂

      • Kdysi ve školce ta moje chodila do tanečků… dělaly docela náročné choreografie na dětské písničky (ale trochu akčnější, třeba na 3 prasátka a pod.). Byla to legrace a ještě se to dalo poslouchat 🙂 A zírala jsem, co už v tom věku do těch dětí „cpe“… nikdy bych nečekala, že to zvládnou. A ono jo :-)))
        Asi jsem ji nasměrovala víc tím baletním směrem… ale ona byla z Angeliny baleríny už načatá :-)))) Už se těším na další vystoupení v Mahence. Miluju chození do zákulisí a návštěvy generálek :-)))))

Zanechat Odpověď

