Prachovské skály a Jičín

image


Skalami jsem pronesla Vince v manduce, bylo to poprvé, co jsem to zkusila venku, ale moc se mu to líbilo. Pořád povídal a koukal kolem, pak usnul a spal asi hodinu. Docela se pronese 🙂
Mayka dostala funkci vrchního průzkumníka, pořád běhala napřed a hlásila cestu. Já jsem byla vrchní zásobovací jednotka, Lev vrchní navigátor, Lilly vrchní nosič mapy a pití 🙂
Vyšlo nám krásné počasí, ale nebylo tam moc lidí, ideální kombinace.
V Jičíně jsme zašli na pozdní oběd do restaurace U dělové koule,  doporučuju, pokud tam budete.

image

image

image

image

image

Příspěvek byl publikován v rubrice fotky. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

20 responses to “Prachovské skály a Jičín

  1. Prachovky mám ráda. Pamatuju se nostalgicky na pobyt v kempu kousek odtamtud… tak nějak jsme tam oslavili maturitu 🙂 Pak jsme tam byli před pár lety s mužem a dcerou… přespávali jsme tam a pak vyrazili do skal. Ale za těch 20 let se toho změnilo… kempy už nemůžu, když mě ten můj naučil, jak úžasné to je spát prostě jen v lese daleko od lidí… v tichu, klidu a lůně přírody :-)))))) Ale jak si ta moje cestou do kempu hrála v lese na vílu, na to nikdy nezapomenu :-))))

    • ja jsem tam byla poprve… s rodici jsme moc nevyletovali a pak jsem byla furt nekde v cizine, misto abych objevovala krasy, ktere mam u nosu…

      • Prachovky poprvé??? Ani se školou na výletě??
        Já tam byla několikrát, nemáme to do Jičína moc daleko…. bývá tam i to pohádkové město, ale to je tam strašně moc lidí. A najít si na Prachovky čas v době, kdy je hezky, ale ještě to není zacpané turisty, to je taky super. Má to hned jinou atmosféru… necítíš se tam jak na Václaváku :-)))

      • to se mas… my jsme tomu moc nedali, tata o vikendech spaval tak do desiti, cvicil tak do jedne a do dvou jedl, nez bychom se pak vypravili, bylo uz vetsinou pozde. max autobusem, poslednim co jel a co jsme ho stihali s vyplazenym jazykem, za prarodici. a mama nejspis z principu odmitala jezdit s nami sama.

      • Já si na víkendy už moc nepamatuju… asi jsme někde lítali na kole po okolí… ale o prázdninách toho bylo hodně.
        No jo, tvůj otec je unikát 🙂

  2. Jičín mám ráda, chci tam děti taky vzít, až budou větší 🙂 mě tam ale spíš než Rumcajsova světnička nadchlo místní muzeum s velmi kid-friendly expozicí…

    • no to bylo nejake muzeum… ono tam bylo vsechno zavrene, jen tohle meli otevrene. zacatek sezony je az v dubnu. ale zas tam nebyly zadne davy, vlastne jsme tam byli skoro sami, taky moc fajn.

      • Nojo, to mi nedošlo 🙂 ale tyhle mimosezonní výlety jsou dobrý, já v Prachovských skalách taky btw nikdy nebyla, takže to mě ještě čeká 😉

  3. Dětem

    Povídala mamka, že za skálou je Manka
    Táta nese Cipíska, písničku si zapíská
    táto, mámo, nakonec, navštívíme Řáholec.

Zanechat Odpověď

