Poprvé ve sporťáku :)

Včera jsem přehodila hlubokou korbu na sporťák a rovnou jsme vyjeli na výlet na orchideje 🙂 Vincent byl po probuzení nadšený, že vidí kolem sebe a okýnkem ve stříšce i nad sebe a mohl si hlavičku ukroutit… (následuje minirecenze)

Hluboká korba od Teutonky mě docela zklamala, tak jsem zvědavá na sporťak. Kdybych volila znovu, tak bych asi místo korby koupila vložnou tašku, ta by eliminovala většinu problémů. Zatímco podvozek splnil zatím do puntíku to, co jsem od něj chtěla, korbu bych hodnotila tak 2/5 a to ty dva body jsou za kvalitní materiál a splnění základní funkce korbičky. Kromě toho teda nic moc. Nechápu, proč do korbičky pro miminka do šesti měsíců dělají po stranách slídová „okýnka“, která jsou dobrá tak na to, aby tudy mohlo miminku svítit sluníčko do očí. Musíte tak s sebou vozit něco na zakrytí. Nechápu, proč výrobce jako je Teutonia, neudělá nadzvedávací podhlavník, takže jsem si musela vypomoct složeným ručníkem pod matrací. Nechápu, proč je střecha přichycená ke kočárku jen asi třemi čtverečky suchého zipu, navíc tak konstrukčně udělaná, že se po čase posune a ty zipy pak nesedí. Stejně tak dekl přes korbičku. Když pak zafouká větší vítr, dopadne to tak, že obojí se plácá ve větru, miminku přímo do obličeje (tohle mě štvalo asi nejvíc).

Naproti tomu podvozek je super. Má ruční brzdu i nožní brzdu, obojí dostatečně funkční. Je poměrně dobře odpružený a taky houpe (jeden z mála). Dobře se skládá a rozkládá jednou rukou a je potřeba odjistit jen jednu západku. Je i poměrně lehký a navíc projede opravdu skoro vším (teda alespoň tady u nás). Takže podvozek 5/5.

Uvidíme, jak sporťák. Na první testovací jízdě mi zatím přišel lepší, než hluboká korba. Dá se nasadit po nebo proti směru jízdy, sklopit do lehu, střecha je bytelnější a větší se zabudovanou síťkou ve spodní části, nánožník vypadá taky dobře, madlo se dá sundat. Zatím mi akorát trochu vadí, že je sporťák dost nízko, ale to je i výhoda pro Lilly, že vidí dobře na Vince a on na ní 🙂

One response to “Poprvé ve sporťáku :)

Zanechat Odpověď

