rychloreportáž z testování

Tentokrát jsem nechala vybrat i holky.

Mayka si vybrala (bez jakékoliv znalosti ingrediencí) vůni, která se jí moc líbí a obsahuje její oblíbenou vanilku od Tokyo Milk. Na mě je to moc sladké, ale k ní to v dávkování jedna kapka docela hezky sedí 🙂

Lilly si vybrala Nilskou zahradu, byla jsem taky zvědavá. Je tam spousta pomerančů a celé je to takové svěží, ale Lilly prý chce něco čokoládového 😀

A já jsem tentokrát zkusila Toskánskou duši. Taky jsem se docela trefila, je to svěží vůně a navíc s mojí oblíbenou magnolií…

Je to legrace zkoušet i takové vůně, po kterých bych sama od sebe nikdy nesahla…

Příspěvek byl publikován v rubrice holky, moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

One response to “rychloreportáž z testování

Zanechat Odpověď

