Pro lepší náladu :-)

image

Orchideje nám letos vykvetly skoro všechny. Když je venku šedivo, dívám se na jejich květy a hned je líp 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice fotky, moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 responses to “Pro lepší náladu :-)

    • jo tak to uz jsem prosvihla, jsou do cca tri mesicu 😦 uz se mi tam nevejde. Tribun je jeden z mala, co se mi nepoztraceli po zavreni bloguje, sleduju ho uz dlouho a driv jsem taky mivala hodne politicke clanky… kdyz budes mit chut, koukni do historie 😛 ted uz se hrany obrousily a taky nestiham psat tolik.

      • Tobě brání děti (to je vlastně dobře) a mě pomalost, stáří a chabé vzdělání, se angažovat v čemkoliv. ale vadí mě malý přehled mnoha lidí? Jednostranný pohled na svět je metla a plodí zlo.

Zanechat Odpověď

