pořádná kaše

aneb pořád toho moc v kuse nenaspí… tak zkouším. Koupila jsem dneska mléčnou kaši, zadělala o něco víc s tím, že to případně vyhodím, ale Vincent se ládoval, až se mu boule za ušima dělaly a když jsem přestala v půlce krmit, že mu utřu pusu, tak se začal rozčilovat a natahovat, že jako už nic nebude. Pak jsem ho ještě dokojila, usnul sám a jsem na tu noc zvědavá. Doufám, že horší než 3-1-1-1-1-1-1-1-1 to nebude…

Příspěvek byl publikován v rubrice Vincent. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 responses to “pořádná kaše

    • tak na dnesek treba od sedmi do dvou do rana se budil po pul hodine, nechapu vubec proc… zakladam klub zombie matek… predtim zdlabnul kase plnou misku, ale na spanek to zadny efekt nemelo, jak jsem se obavala. zkousela jsem to uz predtim s holkama, ale totez v ruzovem… zuby podezrivam taky, ale kdo vi… ja zatim mliko nedavam, ale nevim, jestli to vydrzim do toho pul roka, pripadne dal, protoze holky mi zacaly poradne spat az kolem roka…

Zanechat Odpověď

