Tajný život W.M.

Pokud máte někdy pocit, že život utíká, zatímco děláte pořád jen ty stejné nudné věci a už vůbec si nepamatujete, kdy jste naposledy udělali něco jen tak pro radost, doporučuju film Tajný život Waltera Mittyho… Nebo povídku z roku 1939, podle které to bylo velmi volně natočeno. O tom, jak to pak třeba může taky nakonec dopadnout.

BTW kdy jste naposledy udělali něco jen tak, pro radost? A co to bylo?

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 responses to “Tajný život W.M.

  1. Dobrá otázka… já mám dojem, že něco jen tak pro radost dělám pořád… že jinak to ani moc neumím… rozhodně nerada dělám věci, ze kterých radost nemám… ale spíš si říkám, do jaké míry si uvědomuju, že to dělám jen tak a že to dělám pro tu radost, kterou to mě nebo někomu druhému dává… a zda tu radost opravdu naplno vnímám… mám dojem, že ani ne…

    • myslela jsem spíš takové to, že uděláš něco jen tak, na první popud, bez plánování a očekávání, prostě, že se ti chce… spontánní akce 🙂

      • Jéžiš… já vždycky něco naplánuju a pak nakonec udělám něco úplně jiného… jen proto, že se mi chce :-)) Ne vždy je to pro radost… někdy mám prostě jen chuť nedělat vůbec nic. Ale často je to pro radost… když vidím, že pomalu mizí, tak se jí tam snažím vnést…

  2. Vlastně již nedělám nic jiného, nechci tě rozladit, život je ale spravedlivý a i ty, jednou přestaneš mít povinnosti a budeš si dělat co budeš chtít. No jo aleeeee….

Zanechat Odpověď

