pondělní rána…

proč se to stane vždycky v pondělí?

Odbočka – předevčírem jsem slyšela asi ve čtyři ráno z obýváku tlumenou ránu. Nakonec mi to nedalo a šla jsem se podívat, co se stalo. Na noc zavíráme do obýváku a kuchyně kočky, protože jinak bychom se nevyspali a kocourovi se povedlo nějak shodit plastový box s pakobylkama. Ten se otevřel a pakobylky pochodovaly po celé místnosti, kočky do nich plácaly tlapkami a všude byl písek…

Střih do dnešního rána. Scéna je stejná, jen o pár hodin později, ránu jsem tentokrát nezaregistrovala. Z pěti pakobylek jsem našla tři, jedna nezraněná, jedna bez jedné nohy a ta poslední, Sticky, první, co jsme měli, je tak poraněná, že to nejspíš nepřežije.

Abych se neudila, tak je písek všude a do toho počůraná ohrádka…

2 responses to “pondělní rána…

  1. Mívali jsme kočku, škodolibou mršku a ta to dělala vědomě, stačilo ji vyhnat, nebo jí nadávat a jistě se mně vyčůrala do postele, i když bylo otevřeno a mohla ven, hned jsem měla co dělat, celý den. Před vánoci odešla do kočičího nebe a já mám po patnácti letech s jejími naschvály, konečně klid.

Zanechat Odpověď

