Hlášky

Mami, jak se jmenuje ten, podobný autobusu, jak se sroluje do kuličky?
-?

Takovej ten pruhovanej.

-?

 

 

Koukej tady ten.

Aha, pásovec 😀

6 responses to “Hlášky

  1. Víš co třeba já považuji za úžasné, že když jsem byla tak malá, asi jsem nevěděla že na světě takové zvířátko je, myslím, nechce se mě přemýšlet o časové posloupnosti, že ani mnohý vědec a tvé malé dítě ho zná a to je tedy úžasné na pokroku.

      • Oni ti malí dnes, znají všeobecně hodně? Potom ale je tam takový malý vykřičník k tomu, kdy a ve které časově dané chvíli, si začnou myslet, že jsme hloupí a musí nad námi vyhrát? Potom se začnu ptát, proč jsem je chtěla naučit tak mnoho a začne to být o respektu………

Zanechat Odpověď

