Sázka

Mayko, když ti bylo sedm let a chodila jsi do první třídy, zeptala ses mě na Štědrý večer, cestou domů od babičky H., jak to je s těmi dárky a jestli je kupují rodiče.
Řekla jsem jen „hádej“… přesto, že jsem to čekala, stejně mě to zaskočilo… Už jsem ti říkala, že mám hloupý zvyk se ve vážných situacích usmívat? Poznala jsi i ve tmě, že se usmívám, tak jsem dodala, že to se neříká. Sama jsi pak prohlásila, že to poznáš, až budeš dospělá… Pak jsme se dohodly, že ti tuhle debatu připomenu, až ti bude tolik, jako teď je mně. Jsem zvědavá, jak to bude vypadat až ti bude 36… A tak píšu sem, dokud si to pamatuju. Byly to ty vánoce, kdy sis napsala o auto na dálkové ovládání… A nejspíš už jsi tušila, jak to je…

Příspěvek byl publikován v rubrice inside out, May. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 responses to “Sázka

  1. Co se neříká? To jsem nepochopila :-))
    Jó, za 30 let… to jsem zvědavá, kdo si vzpomene… snad ti bude paměť ještě sloužit :-))) WordPress už možná existovat nebude :-))))
    A vidíš, my jsme měly s dcerou jinou debatu. Šly jsme tou naší „tajuplnou stezkou“ na hřbitov (už dávno zavřený), jen za svitu baterky (polepšily jsme si, normálně to zvládáme s mobilem, ale zas bývá sníh) a dcerka mě přesvědčovala, že třeba potkáme Marii, Josefa a Ježíška. Tak jsem se podivila, že si myslí, že by ten, kdo vstal z mrtvých, podobným způsobem rozvážel dárky. Na to ona, že on lítá v povětří :-))
    Je jí čerstvých 8 let :-))))))))

Zanechat Odpověď

