Ještě tři dny :-)

image

Těší se holky a děsím se já… Chtěla jsem stihnout alespoň vanilkové rohlíčky, domýt to okno v obýváku, co jsem nestihla před porodem, převléknout postele, doprat tu horu prádla a takový ten větší úklid, koupelna, WC, vytřít… A milion maličkostí k tomu…

Co vy, jak zvládáte?

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 responses to “Ještě tři dny :-)

  1. My jsme doma malovali. Sice jednu stenu ale i tak to doma pripominalo spis atomovy vybuch. 😀
    Vanocni uklid neresim, snazim se uklízet prubezne a tak na nejaky velky uklid ani neverim. Ale pravda je, ze moje babicka a maminka mi neustále pripominaji neumyta okna… ^^

  2. Nám dnes v noci Motýlek urychlil to převlékání postele, neboť se nám v ní poblinkal. V lednici už 3. den odpočívá těsto na poslední druh cukroví. Dárky mám, jen fotky do rámečků, které chceme darovat, chybí…

  3. Letos dobrý :-)) Pár drobností sice ještě není, ale oproti uplynulým 8 letům budeme mít stromeček ozdobený už v úterý večer!! :-))) Zírám. Doufám, že se do té doby nepřihodí nic, co by tomu ještě mohlo zabránit…. :-))

  4. Hlavně jsme, jako už dlouho, zakázali všechna podivná slova (úklid, stres, shon) .. a užíváme si advent. Co je, je – co není – tož néjni … hlavně, že jsme my a v klídu 🙂

    • a jeje, taky? my jsme lehli minuly tyden, ja nakonec jen bioparox, ale Lev taky regulerni atb… deti nastesti jsou asi odolnejsi… tak at jste brzo fit… a okno nejspis asi fakt nestihnu…

Zanechat Odpověď

