Matčina depka…

Po půlhodinovém neúspěšném pokusu o uspání Vince, kdy jsem dala do postýlky klidné a usměvavé miminko a výsledkem byl jen stupňující se řev tygra, jsem to vzdala a šla nakrmit zvěřinec. Mezitím se Vincent uklidnil a usnul… Tak jsem zkonstatovala, že mi teda ale trvalo pochopit, že mu mám konečně na to spaní dát pokoj…

Příspěvek byl publikován v rubrice Vincent. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 responses to “Matčina depka…

  1. No jo, někdy je nejlepším řešením to prostě vzdát… a nedělat ani z dětského pláče třetí světovou, kterou je třeba ihned ukončit… možná se ty děti jen někdy chtějí vyplakat… vzpomínám, že ta moje se často uplakala ke spánku… někdy jí to prostě jinak nešlo…

Zanechat Odpověď

