Mikuláš

Baví se holky spolu, jak to bude vypadat s Mikulášem. Lilly: „Ale co když nás bude chtít vzít do pekla?, Mami, že nás ochráníš?“ May zamyšleně: „jasně neboj… Nebo se tam podíváme? Nebo radši ne, je to moc daleko… „

9 responses to “Mikuláš

  1. Co takhle to uvést na pravou míru? Mikuláš je ten co odměňí ty hodné a čert si bere do pekla? Má-li dítě zmatek v pojmech, má ho následně i v hodnotách milá Sedmikrásko……..

      • Zrovna před chvilkou jsem byla na diskusi o zkratkovitých „rozhovorech“ na blogách? To jistě je těžké, stíhat toho hodně, ztrácím se v tom já, ty, ony(i)? A pozbývá to význam?

      • nemyslim… pro me to vyznam ma a libi se mi i ta forma, i kdyz je fakt, ze nekdy to nesedne nebo se do toho clovek zamota… ale vetsinou to je moc fajn „pokec“ 🙂

      • Rozumím, když je to ryze tématický rozhovor, k problémům vzájemně rovných účastníků, tak jistě, myslím tím svou, nepatřičnou účast,

      • proč nepatřičnou? vede to většinou k zamyšlení z úplně jiného úhlu, to já ráda… akorát někdy není už síla na patřičnou reakci …

      • Tomu velice dobře rozumím, tři maličké děti, dávno jsem zapomněla, kolik je to starostí a radostí, moc se těším, doufám, že ještě jednou to alespoň trošičku budu zase cítit, tedy…… Až se můj šest a dvacetiletý vnuk a o dva roky mladší vnučka, konečně rozhodnou založit rodinu? Dobrou noc Sedmikrásko

Zanechat Odpověď

