Nejmladší fanda Enyi

má dneska osm týdnů 🙂
Přišli jsme na to, že Vincent nesnáší ticho. V noci spí a usíná poměrně dobře, ale musí hrát bílý šum na mobilu… Díky za chytré mobily, May jsme pouštěli natvrdo lux nebo fén.
Přes den spinká doma jenom v hacce a musím pořád houpat. Jediná jiná možnost je pustit hodně nahlas Enyu. To pak zabere i bez houpání a do pár minut. Zkoušeli jsme i jinou hudbu, protože Lev Enyu moc nemusí. Bez úspěchu 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice Vincent. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 responses to “Nejmladší fanda Enyi

  1. Enyu nemusím ani omylem 🙂 , bílý šum mám z dob středoškolských zafixovaný jako cosi „samo“ generovaného zesilovačem, sluchem nezachytitelné, leč na osciloskopu snadno zobrazitelné, ale dětský ucho a dospělý ucho, že jo….
    Rozumím Vincentovi. Úplně nejlépe se mi spí ve velkém městě, někde poblíž hlavní ulice, když jsou tam ještě vlaky a tramvaje v pozadí, to je paráda. Ve Stepi spím u potichu puštěného rádia. Ticho ve mne probouzí noční děsy a ty zase budí mne a takovýhle probuzení, to je už o infarkt minimálně 😦

  2. mě to přijde logické – v bříšku taky není klid, takže proč spát v tichu? U nás by si teda šmáknul – jedem v Celtiku, Stombu, Yamamotto, Mozartovi, Bachovi a Vivaldim. Logik přidá Bangles, střihne Ksindlovým blbým věkem. Bezpečně pozná Bocceliho – a běda, když zazní jazz, rock (bez ladu a skladu, vysoké tony střídají nízké – leze po zdi (já taky) – neumí si to v hlavičce srovnat; je vidět, jak ho ta hudba prostupuje – a mate..)

Zanechat Odpověď

