desáté narozeniny

Když jsem si ten blog původně na bloguje.cz zakládala, dávala jsem tomu tak rok, maximálně dva 😀

10daisies

Chtěla jsem si zkusit psát jen tak, co mě zrovna napadne. Nečekala jsem od toho moc, ale souhrou okolností jsem nakonec vydržela. Nechápu to, nikdy jsem si deník totiž předtím nevedla, protože jsem u toho vydržela pár dní. Sranda je, že když si přečtu ty první příspěvky, je to jako cestování časem zpátky. Ta holka, co je psala, mi je tak hrozně blízká a zároveň tak  hrozně vzdálená…

Před deseti lety jsem byla teprve pár let vdaná, pracovala jsem v neziskovce a studovala na FFUK. O dětech a světech souvisejících s mateřstvím jsem neměla vůbec potuchy. Chtěla jsem cestovat a poznávat a psát… Za tu dobu jsem stihla žít ve třech zemích a být pětkrát těhotná, třikrát porodit a několikrát se přestěhovat, změnit profesi a najít několikrát novou práci, najít nového koníčka a posunout se doufám o velký kus směrem k většímu pochopení a toleranci… hrany se obrousily a spoustu věcí už neberu tak černobíle, jako dřív. Potkat svoje o deset let mladší já, asi nevěří vlatním očím. Jediné, co bych jí poradila, je, ať se kousne a dodělá tu školu… ale jinak ať se nebojí, že to bude dobrý 🙂

P.S.: vydržela jsem tak dlouho i díky Vám, čtenářům. Protože nebýt zpětné vazby od Vás a virtuálního povídání a spřátelených blogů, asi by mě nebavilo jen tak plácat do prázdna…

 

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 responses to “desáté narozeniny

  1. To je k neuvěření, skoro by mě nenapadlo, že tenhle blog někdy nebyl o rodičovství.. 😀 gratuluju k výročí!

  2. Tak jestli ten rok, maximálně dva budou trvat stejně dlouho jako v Pelíškách, můžeme se my, čtenáři, těšit ještě na spoustu let příjemného čtení. Hezké blogonarozeniny!

  3. To je hrozně fajn příspěvek 🙂 Tak gratuluji k desítce (já to budu mít příští rok) a jen tak dál 🙂 Líbí se mi to shrnutí, zkusím za ten půlrok taky, zajímavé se ohlédnout.

  4. 10 let?? Je to možný?? :-)) A co takhle vytáhnout nějaký extra příspěvek z minula s nějakým komentářem (třeba a la: bývala jsem mladá a naivní, nebo už tenkrát jsem jsem věděla… ale dnes nevím vůbec nic… a tak) :-)))))) Koukat se zpět je někdy dost zábava :-))
    Taky přeju hezké narozky a ještě dlouhá léta !
    A propos, proč jsi odešla z blogu.cz na wordpress???

  5. Často to považuji za ztrátu času ale to by pak bylo ztrátou cokoliv, co je nad to, aby člověk přežil? Někdy mě zamrzí ten pocit, že jsem jako „Rudé právo„ až na to, že TO, bylo dobré alespoň na zátop? Jistě, jako ty, se v té minulosti může vrátit každý a s tebou znovu prožít ty chvilky, nikdo to ale nedělá a tak nás to nutí jít dál, zase a znovu sesmolit nový zážitek, a počkat si na reakci? Tak piš pro svou zábavu a radost a nebo jiný smysluplný důvod a ať tě těší návštěvy mnohých.

  6. Tak přidávám se ke gratulantům a určitě vydrž dál!!! Jeden z posledních blogů, který mi zůstal za celou tu dobu ;-)))…. i ten můj šel do kopru…. ale pořád tam je ;-))) (už i převedenej na blogspotu, jen tak nějak nepíšu… jo FB všechno pohltil…)

Zanechat Odpověď

