konečně

se vejdu do prvních předtěhotenských kalhot 😀 (ale ještě mi zbývá shodit cca 5 kileček, co mám navrch…)

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

13 responses to “konečně

    • tehotenska kila jsem uz shodila, ale ted to bylo malo, asi 8. Hadam, ze to je z duvodu, ze uz jsem mela nabrano tech 5 predtim 😀 a tem se teda fakt nechce… to je do me optimalni vahy…

      • To je fakt… ty máš ty svá nad optimální. Ale tedy 8 kg za těch pár týdnů… slušný. Mně trvalo rozdhodně déle dostat se na tu předporodní. Z porodnice jsem měla navrch jen pár kilo a tak jsem se nějak nehonila:-)

  1. Konečně? Spíš už ne? 😀 Jsi dobrá! Já bohužel do předtěhotenských už nezhubla nikdy. Mám strašně blbou vůli 🙂 (Nejím víc, spíš i míň, ale hrozně špatně a nepravidelně, ale ten pohyb, ten pohyb!!!)

  2. Gratuluji! Já mám dvě do předtěhotenské a 4 do ideální… Ale jde spíš o můj pocit, o objem atd než že bych nutně potřebovala vidět číslo na váze. Teď jsme byli zas bruslit 🙂

Zanechat Odpověď

