Počítání pro pokročilé

Když kojím průměrně každé dvě hodiny a trvá to cca půl hodiny, dalších zhruba osm hodin se pokouším o něco, co by se alespoň vzdáleně podobalo spánku, asi tři hodiny je večerní chovací session, hodinu vypravuju holky do školy a školky ráno a hodinu do postýlky večer, po vyzvednutí Mayky jsme cca dvě hodiny venku, pak taky nakupuji, vařím a uklízím to nejnutnější, peru a starám se o zvířata, kolik času mi zbývá na to ostatní?
Ne, že bych si stěžovala, ale nějak jsem zapomněla, kolik času to všechno kolem miminka zabere…

9 responses to “Počítání pro pokročilé

  1. Já jsem napočítala 21 hodin bez toho vaření a spol. Takže tak nějak skoro nic. A co nějaké to pochodování s kočárkem??
    U nás je počítání pro pokročilé matematika podle Frause pro 2. ročník. Když jsem večer přišla z práce, čekal tu na mě od manžela úkol, který ten den dělal s dcerou. Musel mi poradit, protože jinak jsem nepřišla na to, co s tím mám dělat a jak tu tabulku vyřešit 🙂 Vzpomněla jsem si, jak mi známá, co má o rok starší dceru, vykládala něco o tom, jak ve druhé třídě (jejich dcery) měl její manžel – ekonom – problém s domácím úkolem :-))

    • To se stihne při vyzvedávání May ze školy 🙂 nebo babičky…
      Frause nemáme, ale už jsme taky měli úkol špatně, páč jsem špatně pochopila zadání…

      • O zadání ani nemluv, už jsme párkrát narazili a nechápali. O jednom z příkladů jsme se hádali půl sídliště, přilehlí rosinní příslušníci a kamarádi, každý prostě chápal zadání jinak 🙂

    • napriklad jsem si rikala, ze urcite stihnu zase zacit brzo prekladat… ha ha ha… a pak bych se taky nekdy rada umyla, neco si precetla anebo se podivala na nejaky film s muzem, jela nekam s rodinou na vylet…

      • Vydrž. Sama jistě nejlíp víš, že to uteče. Za pár měsíců už bude líp. Motýlkovi je teď 18m a začínám mít pocit, že čas pro sebe už dokážu najít. A těch 18 měsíců bylo dlouhých i krátkých zároveň.

      • Uteče to šíleně rychle.. Když se díváš zpětně 🙂 nejnáročnější je ten první rok…

Zanechat Odpověď

