Kostlivci ve skříních

aneb o úklidu… 

Dneska jsem využila toho, že holky ráno skuhraly cosi o bolavém krku (nejspíš od včerejší klimatizace v autě), a jala se uvádět pokojíček holek do jakž takž použitelného stavu. Třídění oblečení zabralo dopoledne, hraček a knížek odpoledne. Kolem šesté jsem vytřela a prohlásila první místnost v bytě za debordelizovanou a použitelnou. Teď ještě ložnici, obývák, koupelnu a wc a kuchyni, ta bude úplně nejhorší… 

Dneska jsem našla například body vel. „Early baby“, tj. 50, které Mayce bylo v porodnici a pár dní po té… Lilly se svými 3,60 kg začala na velikosti 56… Visačky z ručiček novorozených holek se jménem a číslem… První dudlík, který se ale vůbec nechytil… sbírku CD s pohádkami, považovanými za ztracené… a tak… 

Jsem zvědavá, jestli se mi povede uvést byt do nějakého normáního stavu dřív, než porodím… 

ufff………

Příspěvek byl publikován v rubrice a tak tu žijem.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 responses to “Kostlivci ve skříních

  1. Na konec si nech koupelnu – zena (uz nevim s kterym) takhle v sobotu odpoledne drhla kachlicky v koupelne, balancujic pri tom na vane – a pred pulnoci byl prcek venku 😀

Zanechat Odpověď

