May u prababičky

a na vodě 🙂Úplně jsem v tom chaosu zapomněla zapsat, že alespoň May si ty prázdniny snad trochu užívá. Nejdřív jela s tátou na Vltavu, je to taková akce pořádaná jedním příbuzným, kde se sejde většina bratranců a sestřenic (Lvova maminka je ze sedmi dětí) se svými dětmi. Já mívám pravidelně smůlu, buď jsem těhotná, nebo mám malé mimčo… Tak třeba za rok to vyjde alespoň na den. May se vrátila nadšená a se spoustou zážitků, jeden bratranec má skoro stejně starou dceru, tak měla kamarádku, nejdůležitější předpoklad pro to, aby se jí někde líbilo 😀

Za pár dní nato odjela s babičkou za prababičkou na Moravu vlakem (donedávna měly holky i pradědečka a dokonce i praprababičku… mámina maminka začala hodně brzo a i moje mamka mě měla poměrně brzo, ve 22 letech.) Odtamtud se taky vrátila nadšená, sjezdily tam celé příbuzenstvo (babička je ze sedmi dětí, maminka ze tří).

BTW jak to tak po sobě čtu, tak to bych mohla ještě přidat s tím naším rodinným průměrem 😀

Jediné negativum je, že kromě zážitků přivezla May nevím odkud vši, takže kromě praní a balení a vybalování po stěhování mám o další zábavu postaráno… Problém je, že v jejích vláskách se těm potvorám velice líbí a navíc se zdají být nějaké odolnější, než před tím…

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice May. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

16 responses to “May u prababičky

  1. Snad mě to již nepotká, naposledy, když jsem odvšivovala vnučku, někde kolem puberty, za žádnou cenu se nechtěla ostříhat, vši již tenkrát, byli na přípravky rezistentní a i mě bylo líto jejich krásných dlouhých vlasů a tak hřebínek všiváček a vlásek po vlásku? Tu žehličku? To babce vysvětlete, kdyby náhodou?

  2. No, hlavně zkontroluj i Lilly a sebe…. to by mohl být ten zásadní problém, jestli si je nedáváte navzájem… jinak nemám pocit, že by vši byly nějak příliš resistentní… olej je prostě udusí a ocet zas zničí hnidy, nebo jak to bylo…. u nás zabírá paranit dokonale, protože to bude nejspíš na této bázi (smrdí octem a mastí jako olej, akorát je to x krát dražší) :-)))))) jinak jsem dělala zábal z octu a oleje a vlasy do pytlíku a nejlíp přes noc, co nejdýl… (akorát já na to pak ještě i pro jistotu napatlala i ten paranit)… zabíralo to dokonale vždycky…. na žehličku bych nespoléhala, nezničí hnidy, vši usazují hnidy dost k hlavě a nevím jestli tam narveš žehličku… co ale taky pomáhá nabarvit si hlavu… barvy jsou takovej sajrajt, že to ty vši zabije ;-)) tak hodně štěstí s bojem…. já se už poučila a kupuju sprej na prevenci proti vším… pak jim nechutnáš a jdou jinam…. no už jsem si s nima užila svoje… nejhorší je, že kluci to přinesou, jenže mají krátké vlasy a tak to přeleze na mě a já pak bojuju a oni nic…. je to peklo……

    • Praranit právě mám… Lilly i sebe kontroluju… Já je taky vždycky chytím od May, asi se jim naše vlasy líbí… Na Lva a Lilly nejdou…

Zanechat Odpověď

