Dostěhováno… Alespoň menší část…

image

Teď ještě vybalit a uklidit…

Příspěvek byl publikován v rubrice a tak tu žijem.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

17 responses to “Dostěhováno… Alespoň menší část…

      • beru to z té lepší stránky – větší přehled o dopravních podmínkách, lhůtách možnostech (umím poslat komp 5 různými způsoby 😉 ) .. Nápad je to dobrej.. Musím zase říct, že jsem se naučila rozeznávat „důležité“ věci od nepodstatných .. Když jsem se stěhovala s Logikem naposledy – sbalit se trvalo dva dny – a když „lidi“ viděli, kolik toho vezem – teda spíše nevezem – byli na nervy 😀

      • Compy zasadne vozime autem, Lev je nikomu nesveri 😀
        Jinak ale jo, vedlejsi pozitivni efekt je, ze na dovolenou netaham pul domactnosti… staci dva kufry pro vsechny… 😛

      • Jo, teď jsi mě to donutila spočítat… táákže: 2004, do Vídně, 2005 leden zpátky do Brna k rodičům, 2005 únor na privát v Židenicích, 2005 duben do garsonky v Černých Polích (jo, byla jsme šílenec, stěhovala jsem se někam na dva měsíce, ale už jsem to doma nemohla vydržet), 2009 do dvoupokojáku v Medlánkách, 2010 do Německa, 2012 zpátky z Německa do Medlánek, 2013 do čtyřpokojáku na Starém Brně:)))).

  1. Ty jo, ale tuhle část vám fakt nezávidím… Já se toho sotva zbavila a teď to balím znova – teda to, co mi zbylo (zase tolik toho není) – a už se mi kroutí vnitřnosti při představě opětovného vybalování a hlavně hledání místa kam to všechno dám…

  2. Jo, kočka je boží :-). Loňské stěhování mi stačilo. Teď máme vybalování věcí ze sklepa pro mimino, to je tak napůl opruz. A už se těším až to poletí z domu! Všechno prodám – kdo právě počal, může se těšit :-)))

Zanechat Odpověď

