Metallica po dvaceti letech

A v osmém měsíci těhotenství…
Kdyby to nebylo tak narychlo, asi bych se víc rozmyslela a hlavně bych se podívala na předpověď počasí… Kamarád nám včera nabídl lístky. A Metallica je moje srdcovka…

Když jsem byla poprvé na jejich koncertě, bylo mi 16. Dostala jsem se tam zadarmo díky seskoku z asi 5 metrů vysoké střechy, odrazem přes vlnitý plech plotu. Měla jsem pak vlnkované dlaně asi týden…

Včera jsme taky byli zadarmo, naštěstí jsem nikam skákat nemusela. Ono by to stejně dost dobře nešlo. I tak jsem byla ráda, že jsem došla od metra na místo. Počasí mělo ale asi víc rozumu než já,  a tak jsme to po první třetině vzdali. I přes pláštěnku jsem byla mokrá až skoro do pasu…

http://kultura.idnes.cz/recenze-metallica-0m3-/hudba.aspx?c=A140709_004342_hudba_vdr

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 responses to “Metallica po dvaceti letech

  1. Škoda toho počasí. Jinak proč ne, že? 🙂 Moje srdcovky taky hrály, když jsem byla těhotná. S Toňou Nick Cave, to jsem byla cca v 7. měsíci, s Mikem Dresden Dolls čtrnáct dní před termínem, dobré to bylo, akorát se hůř stojí už 🙂 (Na DD jsem si ale naštěstí výhodně sedla.)

Zanechat Odpověď

