kočičí teror

aneb nevíte někdo jak smířit dva kočičáky tak, aby se alespoň nenapdali na potkání?

Kočičman se totiž nesnese se Shazi, mojí starou kočkou. A jsou teď oba nucení pobývat v jednom bytě, protože není kam dát byť jednoho z nich. 

Kočičman je dvouletý kastrovaný obří černý kocour, kotě kočky, co jsem sebrala před dvěma lety na ulici (jo, jsem blázen). Shazi je 12ti letá kočičí dáma, napůl barma a napůl britka, která nesnáší děti (ani moje) ani jiné kočky. Ostatní dospělé ignoruje. Zato za mnou chodí jako pejsek, na zavolání, a vítá mě i po půl roce, co jsem byla pryč. Když jsme v zahraničí. zůstává u nás v bytě. Teď jsme jí sem přivezli vetřelce a ona ho vyhání jak může, přestože je poloviční. Kocour se jí tak bojí, že si ani nedojde na kočkolit a čůrá všude možně (nebo značkuje, nevím, co z toho, možná obojí)… Největší bitvy probíhají v noci v naší ložnici, už asi třikrát jsem komplet prala peřiny a všechno vytírala savem a octem… nějaké nápady? 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice chochky. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 responses to “kočičí teror

  1. nejsem odborník – akorát vím, že:
    seznamovat musí postupně – min 24h. Nově příchozí by měl mít „svůj“ prostor; dva WC, oddělené misky se žrádlem – na rozdílných místech, dostatečný prostor pro obě – na noc klidně i oddělit. Když se mi koťata prala – pískala jsem to jak rozhodčí 😀

    • Mají vše dvojmo… A seznamování jsem udělala v rámci možností jak šlo nejlíp. Oddělujeme je, ale žárlí. A v noci pak oddělený kocour drásá dveře a chce k nám. Shazi pro změnu skáče na kliku, umí si otevřít…

      • podle mě je to krátká doba – zvl. když jsou oba zvyklí na větší území a pozornost… Kamarád to řešil jednou . Útočníka vždy „sepsul“ atd. – nakonec je museli dát od sebe – nešlo to .. Co si pamatuju, je to únavné – vydržte

Zanechat Odpověď

