Hektický týden

do odjezdu…

Pokud všechno klapne, tak v sobotu asi ve čtyři ráno to tady zabalíme a odfičíme směr Praha. Normálně by mi stačil na zabalení a vypravení se jeden den, ale tentokrát, jak si musím činnosti rozkládat kvůli větší únavě a kyčlím, začínám po troškách už teď. Jenom přebrat holkám oblečení a vytřídit malé mi trvalo asi dvě hodiny…

Místní úřady se navíc nějak kously a nechtějí mi vydat potvrzení pro českou zdravotní pojišťovnu, tak jsem zvědavá, jak celá tahle anabáze ještě dopadne a jak se k tomu postaví úřady u nás…

Mno… tak já zase jdu něco dělat 😛

Příspěvek byl publikován v rubrice a tak tu žijem.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 responses to “Hektický týden

  1. Držím palce, hlavně abyste dobře dojeli. Blbů na cestách je – jak by je z nebe shazovali 😦

Zanechat Odpověď

