hlášky

Lev: „Lilly, běž se umýt, vypadáš jak Alibaba!“

Lilly: „Ali… co?“

May: „Alibabka!“

Příspěvek byl publikován v rubrice a tak tu žijem.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 responses to “hlášky

  1. Haha… to mi připomíná, jak jsme s kamarádkou otevřely slovenskou učebnici arabštiny, že budeme číst… tedy ona se chce naučit číst a já ji učím… když se nám tedy podařilo se v té učebnici vůbec nějak vyznat (jako kde je slovní zásoba??), tak narazila na jakýsi podivný nadpis nad slovíčky vzadu v učebnici. Já na to taky nevěřícně koukala… vůbec mi to nedávalo smysl. Pak jsem v té učebnici trochu zalistovala a zjistila jsem, že ty slovíčka se vztahovaly k článku o Alibabovi :-))))) Arabština má bohužel tu nevýhodu, že kromě samohlásek nepíše ani velká písmena. A někdy dešifrovat, že to prapodivné slovo je arabský přepis nějakého západního jména jakéhosi politika, to je někdy drsné…

  2. U nás bych jim včera mohla říkat, že vypadají jako 40 loupežníků, vydali by za ně 🙂
    Alibabka je dobrá, připomnělo, jak mladej hlásil, že měli k obědu zemldědu.

Zanechat Odpověď

