Hlášky

Lilly: „Já budu hlídat kšíň…“ 

Já: „Skříň“

Lilly: „Já budu hlídat kšíň…“ 

Já: „Skříň“

Lilly: „Já budu hlídat špajz!“… 

Příspěvek byl publikován v rubrice Lilly. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 responses to “Hlášky

  1. Děcka jsou super:) Naše Lili je právě ve fázi jazykotvorby. Takže hláška dneska z rána: „Já to ukliďuju!“ místo „uklízím“….

    • jo jo, to je u nás taky častý…. poslední dobou až moc a i u May pozoruju, že má sem tam problém si vybavit české slovíčko…

Zanechat Odpověď

