do-not-touch-pregnant-shirt_design.png (280×280)

https://vimneok.files.wordpress.com/2014/05/52a17-do-not-touch-pregnant-shirt_design.png

Příspěvek byl publikován v rubrice moje těhu. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 responses to “do-not-touch-pregnant-shirt_design.png (280×280)

    • no, hlavně bezdětné kolegyně a známé… uf. nesnáším to, mám dost velký „osobní prostor“ a cizí pouštím nerada… dokonce se ani s kamarádkami, co se známe přes 20 let, nelíbáme a neobjímáme… a pak ti skoro cizí lidi ošahávají břicho GRRRRRRRR

      • Od ženských mi to taky moc nesedí 🙂 Ti chlapi jsou takoví medvídci ochranáři a taťkové :-)) K líbání při setkání – někdy jsem z toho jelen s kým jo a s kým ne. Obecně to nemusím, ale když se manžel se všemi oblizuje, tak jdu po něm druhé kolo tak nějak automaticky. ach jo :-)))))

      • Známá nás minule dokonce vybízela, ať si sáhneme…prý že pak taky otěhotníme 🙂 No, nějak to nezabralo 🙂
        A oni se ani nezeptaj, jestli můžou… se na tebe tak nějak vrhaj??? :-))))
        Já jsem kdysi objímání nesnášela (a hlavně pusinkování na SEZNǍMENǏ s klukama)… to pusinkování nesnáším pořád, na objímání jsem si zvykla. Dělaly to holky v Egyptě, pak tady mé místní kamarádky a spousta dalších… a už mi to nevadí. Dokonce jsem si na to zvykla natolik, že když jsem teď tady měla svou matku, tak jsem při jejím odjezdu měla takové cukání jí taky obejmout… jenže u nás v rodině to není zvykem, tak jsem se zarazila 🙂 Asi by byla překvapená.. ale pravděpodobně příjemně :-)))

      • Nezeptají, jsou jako v rauši… Asi jim už hodně tikají hodiny…
        Jo, objímání jsem už taky jakž takž skousla, ale vadí mi pak ta situace, že nikdo neví jestli a kolik jako pus se teda dává…

Zanechat Odpověď

