22. TT

Nahlídla jsem pro srovnání na předchozí zápisky a jsem na tom ve 22. tt jako jsem byla s Lilly ve 28 tt… Svoje normální oblečení už dávno nedopnu, teď už ani bundy. Budu se muset poohlédnout nejspíš po nějaké těhotenské, protože teda netuším, kam to bříško ještě poroste… Už teď jsem na 99cm.

A je fakt, že roste dopředu, zezadu na mě není nic vidět.

Zítra mě čeká kontrola, ale jen u místní „barnmorsky“ tj. asi hodina povídání, měření tlaku a jinak nic. K lékařům a na UZ se tady objedává přes barnmorsky, takže mě čeká další kolo přesvědčování, protože podle dvou dr., u kterých jsem tady zatím byla na UZ, bych měla přijít ve 28. tt na kontrolní UZ (a pak cca po měsíci).

Jo a dneska mi přišel i nový ŘP 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice moje těhu, Vincent. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

