Tak to bude kluk :-)

Na dnešním UZ to bylo jasně poznat 🙂 podle dr. vše vypadá v pořádku. Termín taky odpovídá na den, 24.9….

Příspěvek byl publikován v rubrice moje těhu, Vincent. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

34 responses to “Tak to bude kluk :-)

  1. Yess, já si to myslela, i když jsi v tom blogu o jménech byla přesvědčená o opaku 🙂 tak teď jen zas vyvstává ten problém s jménem… 😉

    • noo… nebyla jsem uplne presvedcena… zvlast teda po tom, co jsem si zacala ve velkem sypat na jidlo pepr, davat tam dijonskou horcici a nebo alespon palivou omacku (ja, ktera nikdy nesnesla ani spetku pepre na cely hrnec polivky, misto horcice si vzdycky davala kecup a palive omacce se vyhybala…:D) ale s tim jmenem to teda bude orisek.. zatim se klonim nejvic ke jmenu Nicholas, ovsem Lev ma jiny nazor, tak jsem zvedava, jak to nakonec dopadne…

    • diky 🙂 ja jsem byla ve skrytu duse hrozne zvedava, jake by to bylo mit kluka… myslim, ze tohle je jedna z tech naprosto neprenosnych zkusenosti…

  2. Nám mámám je to většinou jedno, tatínek jistě povyrostl o půl metru radostí a pýchou, mít syna, zasadit strom a postavit dům, je jejich sen, ne? Blahopřeji sedmikrásko.

  3. Skvělé 🙂 Zkušenost s kluky je určitě jiná a jsem ráda, že jsem si mohla vyzkoušet obojí. Máme teď kolem nás hodně lidí s třemi dětmi a často ve složení holka, holka, kluk, nebo kluk, kluk, holka. To třetí to chce asi rodičům ozvláštnit 🙂
    A zaděláno na další Váhu, co? Pokud termíny sednou.

    • a taky Koně, jako jsem já, podle čínského h… no uvidíme, jak to dopadne… podle toho, jak mám zběsile uklízecí (na mě) to spíš vypadá na Pannu…

      • Pannu jednu doma máme, zajímavý, že je bordelářka, jakože ztrácí věci, nechce se jí uklízet. Pinktlich je na rovnání věcí, ta než si naklepe peřinu… 🙂

      • 🙂 jo tahle dukladnost me obcas naprosto dostava u Lilly, ale to je spis 4 v datu narozeni… ona je schopna si trikrat preskladat i obleceni, ktere nasledne odnese do spiny…

  4. Tak se mi pod vlivem četby tady (a koukání na Čtyři v tom) dneška zdál naprosto živý sen, že jsem taky těhotná včetně břicha a pohybů a všeho 😀 a co preferuje Lev?

      • Hmm, nevím, a to jsem si všechny jméno-posty přečetla zpětně 😀 Felixe? Sebastiana?

      • sebastian ma ten zasadni problem, ze to nijak hezky nezkratis ani nezdrobnis… mame tu jednoho souseda Sebastiana, a vsichni mu rikaji Sebi nebo Sebe… to je divny… 😦

  5. gratuluju! Kluk po dvou holkách je strašně příjemná věc – můžu potvrdit ze zkušenosti:) – přebalování mnohem větší pohoda, holčičky se starají o miminko… jenom těch růžovejch věcí, co už nepodědí:)

    • jo vidis, to jsem se chtela poptat, jestli nemas treba nekde clanecek o tom, jake to je a jake jsou rozdily od holcicek, pripadne na co si davat pozor u kluka 😛

      a kdyby ti nahodou prebyvaly modre a jine klucici oblecky, tak sem s nima 😀

      • Škoda, že kluka už máme odrostlého. U nás teda mladá dědila po bráchovi, dokud si o tom nezačla (a to bylo dost záhy) rozhodovat sama, ale fakt je, že líp se obléká holka do modrého než klud do růžového.
        U kluků je přebalování možná pohoda, co se týče utírání, ale bacha čůrají do dálky 🙂

      • to jsem slysela uz driv, asi to bude chtit byt hodne pohotovy co 😀 na druhou stranu pak nemusis do 4, 5 let drzet na curani… aby si nepocuraly kalhoty…

      • Jo, bacha, opravdu čůrají do dálky – případně do vysoka, když leží na zádech:) A nevěřila bys, kam až zvládnou.

        Malej měl do půl roku výbavičku po sestrách, to jsem neřešila, co má v kočáru, protože byl beztak ve fusaku. Teď už chodí frajer v modrém – moje kmotra mi nanosila pytle po jejích dětech:). Po nás už nikdo dědit nebude, jestli chceš, tak ti to schovám:)

      • tak to by bylo super 🙂 ale do Praglu se nejspis dostanu az v lete, jestli to nevadi… nemam zatim vubec nic, akorat ten prebalovak a postylku…

      • Dokonce i za sebe to zvládnou, mladej takhle pokřtil zeĎ hned při prvním přebalování, co jsme ho přivezli 🙂

  6. To bych chtěla vidět tu moji, jak něco přeskládává… alespoň jednou 🙂 Dnes přivezla ze školy v přírodě kufr – pohroma 🙂 Jak to svlékla, tak to tam mrskla :-))))

  7. Velka gratulace! … Me kdyz rekli, ze Matyas bude kluk, tak me to strasne vydesilo. Byli jsme presvedceni o holce a ja si vubec neumela predstavit, ze budeme mit kluka. Vsude kolem me byly vzdycky jen male holcicky. Co s nim proboha budu delat??? Ale kluci jsou bozi ;).
    Drzim pesti, at je vsechno vporadku.
    PS: Email vedu v patrnosti, jen jsem se k nemu v ramci sve lenory zatim nedostala. Nehrotme to :D.

Zanechat Odpověď

