Byl jednou jeden život

u nás teď docela letí. Hlavně May se zajímá o to, jak se miminko vyvíjí, co v bříšku dělá a jak se narodí, tak jsem si vzpomněla, že tam je to poměrně hezky zpracované. Kupodivu se ten seriál líbí i Lilly.

Docela mě to překvapuje, a taky zahání malinko do úzkých, co se různých odborných výrazů týká. Mám totiž se svou mezerou ve středoškolské biologii občas docela problém.

Ale Lilly otázku „A co je to život?“ jsem opravdu nečekala… Hm…

12 responses to “Byl jednou jeden život

      • 🙂 bezva cvičení – protáhnou se žíly 😀 jak jsme prošli „jsem se porodil“ je poměrně nepublikovatelné. Občas mě samotnou zarazí, kolik věcí my vlastně pokládáme za běžné a samozřejmé .. Jejich „jiný úhel pohledu“ je vzpruha

      • jj – on se s tím „určitě“ hrozně nadřel 🙂 (vlastní porod trval asi 3-4minuty). Ovšem jinak je Logik od přírody velice ostýchavý a stydlivý. Což mu ovšem nebrání rozebírat kvantitativní a zdravotní rozdíly mezi tampony a ostatními hygienickými potřebami. Půjčím Ti ho, chceš? 😀

      • me tenhle jeho pristup fascinuje a klidne bych ho i nekdy pohlidala, ale trvale mit takove ditko doma vyzaduje nejspis andelskou trpelivost… navic je rozdil, pokud je to tvoje dite nebo cizi…

      • hmm – cizí můžeš vrátit 🙂 kecám. Logik je v podstatě zlatý – pokud má „své“ ňama problema. Hlídání je vcelku v pohodě, pokud mu zajistí Jeho servis. akorát na Svět se asi (určitě) díváme jinak – a taky to má něco do sebe.

  1. Pěkná otázka 🙂 Také jsme kdysi měly období byl jednou jeden život… hlavně poté, co se jako malá řízla o můj strojek na nohy 🙂 A tekla jí krev. Tenkrát jsem jí vyprávěla o krvinkách, co se šly opalovat na kůži… a pak jsem jí to ukázala. Dodnes jí vykládám o krvinkách na tobogánu, když málo pije :-)))

  2. Zrovna nedávno mě ta moje zarazila otázkou, jestli se mi dobře dýchalo, když jsem ji rodila 🙂 Pak jsem začala sondovat, jak na to přišla… a z ní vypadlo, že když byla pod stromem čůrat, tak se jí špatně dýchalo… :-))))

Zanechat Odpověď

