Kolik zavazadel obvykle potřebujete na týden?

aneb měla bych balit, protože už máme většinu věcí tady. Zítra brzo ráno vyrážíme… a tentokrát hodlám přivézt zpátky kola a šití, co jsem zapomněla posledně… a pak už budeme komplet přestěhovaní (kromě knih teda, ale těch cca 20 banánovek knih sem tahat opravdu nehodlám…)

Příspěvek byl publikován v rubrice a tak tu žijem.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 responses to “Kolik zavazadel obvykle potřebujete na týden?

  1. jsem zvyklá cestovat „nalehko“ (abych se moc nenadřela). Takže kufr pro mě i Logika dohromady. Cokoli navíc posílám zvlášť – když je to nezbytně nutné. V tomhle je na dráhy větší spolehnutí.

      • To jste šikovní. Pravda, já si většinou i s malou vystačím s jedním kufrem, nebo větším batohem dohromady. Podle toho, kam jedeme a v jakém ročním období. Nejvíc se mi líbil prodloužený víkend v Londýně, kam jsem v rámci šetření vyrazila jen s malým batohem, který nosívám běžně do práce, jako příručním zavazadlem. Při návratu z brněnského letiště, které mám asi půl hodiny od domu, jsem měla dojem, že si cestou skočím do školky pro dceru… jako bych ráno odešla jen do práce…

  2. To záleží na tom, jak velkým jedeme autem. Protože je vždycky plné. A když jedem hromadnou dopravou, tak vystačíme s jedním batohem ;). Držím palce, ať cesta proběhne jak nejlépe může.

    • taky jsem dřív mívala víc knih, než oblečení…. Znáš kindle čtečku? To je pak celá knihovna v jedné malé knížečce 😉

      • Znám a používám. Je fakt, že velikost tašky se mění podle toho, zda je možnost v místě pobytu drobná přepírka (punčochy, kalhotky) a nebo ne. A jestli s sebou vláčím i ručníky a komplet hygienu. Ale obecně cestuji velice nalehko. Když bylo robě mrňavé, tak to bývala obrovská taška pro něj a větší kabelka pro mne.
        Ehm, cestovní balení kosmetiky znám 🙂

Zanechat Odpověď

