Vzpoura konzumentů

„Politický spektákl je rozehráván mimo jiné proto, aby publiku uniklo, že národní státy jsou sice dramaticky oslabeny vůči nadnárodnímu finančnímu kapitálu, o to více prostoru se však snaží získat pro zásahy vedoucí k disciplinizaci práce.“ Takže vrátíme-li se opět k postavení středních vrstev v současné společnosti, postmoderna je tu vlastně od toho, aby jim ukazovala svět z takové perspektivy, která jim umožňuje nevidět, že teď jsou to ony, nad kým se stahují mračna.“

Z recenze na poslední knihu od Kellera…

3 responses to “Vzpoura konzumentů

  1. Mám ho ráda, je to rovný člověk. málokterá jeho přednáška mně unikne. Díky, knihu jsem nečetla ale určitě si přečtu.

  2. Já jsem kdysi u annapos v komentářích narazila na video s jeho přednáškou… právě o tom, jak se teď „tam nahoře“ rozhodli, že začnou pro změnu zas vykořisťovat střední třídu. Že se vše, co bylo chápáno jako znak střední třídy, zpoplatní. A já nevím co ještě… rychle zapomínám 🙂 Ale mám z toho doma dvě stránky poznámek… bylo to opravdu moc zajímavé…

Zanechat Odpověď

