novinky od nás ve zkratce

Lilly začíná na všechno říkat: „A puoč?“ a vymýšlí si vlastní slova, pokud neví přesně, jak se co řekne… například včera, když ležela nahatá v postýlce a já jsem se jí ptala, proč nemá pyžamko, odpověděla: „Puotože se musím nejdřív odmokšit“. 

Minulý týden jsme tuměli na návštěvě mojí mamku. Bylo to fajn, ale nedovedu si moc představit takové soužití na delší dobu…

Obě holky jsou teď doma a jsou marodi, May má teplotu a jakoby malinový jazyk, Lilly dneska ráno 38, takže zase lazaretov… a to máme jet příští pátek do Práglu. Snad to do té doby bude ok.

Zjistila jsem totiž, že mi propadl ŘP, propadla mi taky karta a nova se nekde ztratila, potrebuju si zajit na prvotrimestralni screening, ktery se tady nedela, mame neco s autem a potrebujeme prezout na letni, ktere mame v CR a nejspis budu taky muset privezt Shazi (kocku, ktera nema rada deti, ani moje, a dalsi kocky) sem… a tak…  bude to velmi hekticky tyden… pokud teda odjedeme.

Příspěvek byl publikován v rubrice a tak tu žijem.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 responses to “novinky od nás ve zkratce

  1. Obdobi „a proc“ je ve srovnani nadchazejicim obdobim „a co kdyby“ prochazka ruzovym sadem 😀

    Jo, a na ten screening se vykasli – cim je zenska starsi, tim spis ji to nevyjde, navic se do vzorecku dosazuje i velikost bot, kaloricka hodnota vcerejsi snidane a pocet kroku z domu do ordinace…

  2. Sedmi, az budete v Praze – mam pro tebe od Vanoc tasku asi s peti aktivitami z Pytlikajdy od maminek, kterym nevadilo vyrabet jednu plonkovou navic. Ozvi se mi na email a dohodnem se, co s tim ;).

Zanechat Odpověď

