Je, jak je

A bude, jak bude…

To je životní filosofie Alana, hlavního hrdiny z knihy Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel. Je to geniálně jednoduché, taky bych se tím chtěla umět řídit… A kniha je taky výborná, navíc se odehrává pár kilometrů od místa, kde žijeme a díky necelému roku tady rozumím i spoustě reálií a narážek…
Každopádně doporučuji, stojí za přečtení.

Příspěvek byl publikován v rubrice ex libris. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 responses to “Je, jak je

    • Já jsem četla loni ukázku a pak jsem si přála k ježíšku 🙂 Pořád ještě mám raději papírové knihy před čtečkou… a dostala jsem se k tomu až teď, což je dobře, protože jsem to daleko více chápala…

      • Jo, já to kupovala na jaře, ale četla až někdy na podzim. Ve čtečce. Pořád je poměr toho, co mě dítě nechá přečíst, dost výrazně v její prospěch… a asi jsem barbar, ale mně se z ní i výrazně líp čte, pokud kniha nemá nějaké výraznější ilustrace apod.

      • no jo, ja vim, taky mam kindle… a predstava dovolene, kam nemusim tahnout pul kufru knih (ne, ze bych mela s detmi sanci to precist, ale zvyk je zvyk :D) je fajn…

Zanechat Odpověď

