Wardruna

aneb ukázka severské hudby…

P.S.: S runami jsem přišla popvré do kontaktu ve 12, když jsem byla ve Státech. Tenkrát to byla docela rarita, u nás něco naprosto neznámého. Líbilo se mi to, tak jsem si udělala vlastní runové kameny… mám je dodneška. Občas je použiju, jsou sice o něco méně přesné, než Taroty, ale pro získání obecného obrázku slouží výborně… asi se začnu runám věnovat víc, když jsem teď u zdroje 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice moje, Sever. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 responses to “Wardruna

  1. Kdysi jsem vlastnila jakýsi přehled run s výkladem, ale při všech stěhováních, která jsem absolvovala, jsem o něj přišla. Tak snad se něco dozvím u vás. 🙂

  2. To je smůla 😦 Já s runami nikdy moc nepracovala (ale dívala jsem se na link a tam se to zdá hodně podrobné)… já jsem odkojenkyně tarotu, ta symbolika mi přišla hodně bohatá a mnohostranně využitelná. Ale (snad s výjimkou tohoto trochu hektičtějšího období) je už moc nepoužívám. Ale i tak se nějak postupně snažím hledat odpovědi zcela v sobě… tak snad se zadaří :-))

Zanechat Odpověď

